onsdag den 3. september 2014

En lille tidsrøver...

Jeg har fået mig en rigtig lille tidsrøver :-) For 12 uger siden kom denne lille fyr til verden. 





Han er en glad lille fyre (som allerede er vokset ud af str 62! så helt lille er han ikke længere), med en fin portion vilje og stædighed ;-) Og storebror synes det er en fest med sådan en lille gut. Selvom der jo også føljer lidt skrig og skrål med.

Så der har været usædvanligt stille på den kreative front de sidste 12 uger, jeg havde helt glemt hvor meget tid der går med sådan en lille størrelse. Jeg har dog været en smule kreativ, for vi har netop holdt barnedåb, hvor indbydelser, bordkort og kage var hjemmelavet.




Og så har jeg for første gang forsøgt mig med cake pops. Det bliver ikke sidste gang, kan jeg godt afsløre.


Vi havde pyntet op med balloner, det blev vældig festligt, synes jeg. 


Ellers sker der ikke så meget. Vi ammer, skifter ble, leger og sover ;-) Men det er nu heller ikke så galt, når det er med sådan et par dejlige drenge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar