søndag den 16. februar 2014

Endnu et tæppe

Jeg har slet ikke fået vist billeder er det færdige tæppe jeg fik syet til min mand. Så her kommer det:

En række baner klar til at blive syet sammen ;-)


Hele toppen færdig.


Og syet sammen med bagsiden (som er i den mørkeste blå) med pladevat imellem:




Tæppet er virkelig lækkert, men puha, jeg tror ikke jeg gør det igen ;-) det måler 1,5x2 meter, og det var tungt at arbejde med. Jeg har syet igennem alle lag for at få hold på det 2 gange på den korte led og 3 gange på den lange (pr 5 firkanter) og det eneste sted vi har der er stort nok til at lægge det ud, var gulvet... Alt det roderi nede på gulvet og 20-uger gravid passer ikke så godt sammen ;-) 

Men min mand er glad, tror han har brugt det næsten hver eneste aften siden det blev færdigt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar