søndag den 15. september 2013

Spindeforeningens SAL


Spindeforeningen kører en Spin Along (SAL) denne måned, og jeg har 100 gram af de her grønne fibre på lageret. De kunne da fint blive garn til et Citron sjal, som det er vi spinder til. Jeg er lidt i tvivl om der er nok, men det må jeg se. Måske det bliver et lille sjal :-) Det er merino silke, samme blanding som den i pink jeg har spundet tidligere. Denne gang bliver det bare på rokken. 


Jeg har spundet omkring 40 gram, og noget tyndere end sidst. Jeg har denne gang taget en prøve fra og viklet om et stykke pap, for at have noget at sammenligne med, så jeg ikke pludselig spinder tykkere eller tyndere end jeg startede med.


Jeg tror det fungerer meget godt, men det vil tiden vise, når jeg skal til at tvinde :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar